I måndags mådde jag inte så bra. Jag och Ida var ute kl 7 på prommenad, som vanligt, och när jag kom hem så åt jag frukost, som jag brukar. Men sen bara fick jag ont i magen och började må asdåligt :/ Jag hade ändå ett gäng saker som jag var tvungen att lösa på jobbet, så jag for dit trots att jag mådde skit och tänkte att jag kunde vara där i någon timme och sedan dra hem och sova mej frisk. Men icke... Jag behövde en liten underskrift för att skicka iväg ett litet papper, men ingen av de som skulle skriva under var där före kl 13, så jag fick lugnt vänta ut i tre timmar, må asdåligt och pyssla med vad jag orkade. Det blev en riktigt produktiv förmiddag, så jag var  nöjd =)

Sen när jag hade fått iväg mitt papper på posten så for jag hem och totaldäckade. Lite tråkigt var det att vara sjuk i måndags, eftersom jag och Ida hade planerat att dra till Tyskland och köpa öl på tisdagen... Så jag sov så mycket jag orkade och åt en massa konstiga saker för att bli så frisk som möjligt. Vilket såklart ledde till att jag sen inte kunde sova på natten inan vi skulle åka... Men, men, jag hade ju sovit massor innan så jag  var ju relativt sett utvilad ändå, till skillnad från Ida, som inte hade sovit på dagen innan och ändå haft svårt att sova på natten...

I tisdags åke alltså jag och Ida till Tyskland och köpte öl =) En massa öl. Eller, en lagom massa öl, i förhållande till hur mycket vi fick lasta bilen. Jag körde första sträckan, genom Sverige (4h) och Danmark. (2h) Sen körde Ida av färjan och till Bordershopen i Tyskland (10 min). Sen fick jag köra på färjan igen (10 min) och sen tog Ida Danmark på vägen tillbaka  (2h) och så delade vi på Sverige (2+2h). Totalt sett körde vi alltså bil i drygt 12h, sen åkte vi färja 2*20+2*45 minuter också och sen handlade vi i 1,5h. Så omkring 17 h var vi iväg från Linköping, en lagom dagstripp =)

I onsdags var jag i skolan och jobbade mest hela dagen och så lyckades jag äntligen tvätta! Man kan säga att det var dags, minst... Sen pratades det om burgare på Flamman, men det blev inte av, denna gången, kommer fler chanser i sommar hoppas jag =)

Idag har jag och Camilla varit på exjobbsintervju, det var kul och vi gjorde bra ifrån oss, kändes det som. Men det är lite blandade känslor, jag både hoppas och inte hoppas på att vi får just detta jobbet. Skulle trivas asbra och det känns som en perfekt uppgift, men företaget kommer inte kunna sätta igång jobbet förens troligen tidigast i mitten av september och vi vill börja tidigare! Iof så skulle man ju kunna göra ett nolle-p till om man kommer igång så sent, utan att ens ha någon skola att tänka på... Låter ju inte helt som en jättetråkig idé. Vi får se.

Det var jobbigt att vara på intervju dock, och mamma väckte mej kl 06.18 med ett lyckatillsms och så sov jag nog inte perfekt på natten heller, så när jag kom hem var jag astrött. Tvärsomnade (kl 15-ish) och vaknade till liv igen kring kl 18. Då var det bara att dra ut till Tornby och handla lite inför morgondagen och nu sitter jag på fortes kontor och ska bränna ut ett par skivor. Fast det tar aplång tid, så jag tror jag ger upp snart och åker hem och gör det hemma...

Imorrn är det midsommar =) Jag ska till Johan och Bettans stuga och fira med dem och en massa vänner. Det ska bli skoj =) Kommer med en rapport sen.

Nu ska jag stirra på datorn tills den har brännt färdigt *suck*

//Julia

3 kommentarer

cpcpcpcp

19 Jun 2009 09:11

vad hände med rosa?



och varför skriver du så mycket? jag hinner inte läsa allt när jag bara jobbar och sover =(



får läsa efter sommaren eller nåt =)

Julia

22 Jun 2009 21:34

Yoni gillade inte det rosa OCH jag hade precis kollat på Matrix



Jag har inte kommit till att skriva så ofta, så då blir det visst mer istället, men kan försöka hålla det kortare!



Jävla CEPE! =)

mr cp

30 Jun 2009 11:15

dumma yoni



jag gillade rosa. nu är det så läskigt här =(

Kommentera

Publiceras ej