Jag överlevde min förkylning, den här gången också =)

Och! Jag tänker igenom saker innan jag skriver ner dem, därför jag inte skriver med en gång, men jag kan skriva nu! På väg hem från stan den där dagen, när jag väntade på bussen kom det fram en afrikansk utbytesstudent och började prata, det var väl inget med det, jag var artig och svarade, som jag är liksom. Men sen efter ett tag sa han något som jag inte trodde jag skulle få höra: "I startet talking to you because I find you very attracting.". Vad ska man svara då liksom? Det var då jag blev lite ställt :p Det slutade faktiskt med att han fick mitt nummer, men han lyckades pricka in att ringa när jag låg hemma och var sjuk och hade ont i halsen och sen har han inte ringt. Så, det var inte såå farligt eller stor grej, bara inget jag hade förväntat mej.

I helgen har jag både jobbat en del men även städat upp i min lägenhet, så den ser faktiskt rätt ok ut nu. Det är skönt. Sen har jag fått hem en cykelpump till räsern, men det var fel munstycke så jag hoppas att en munstyckesssats kan göra susen =)

Igår fyllde jag 24 år. Det firades först med arbete och sen med middag som Johan lagade följt av tårtor i plural som jag och Ida bakat. Sen visade det sig att Ida hade en box rosévin som eventuellt var nära till att kanske bli för gammal. Rikard och Johan gav upp tidigt så jag och Ida fick offra oss och dricka upp den. Det var kämpigt, vi fick hålla på till klockan halv 3, men vi klarade såklart ut det till sist =)

Idag har Ida mått dåligt medan jag varit på jobbet och fått massor av gjort. Jag har så att säga mer av en vindrickarmage än vad Ida har. Stackars Ida.

1 kommentarer

patrik

27 Jul 2009 00:48

åh grattis i efterskott. välkommen in 24-gänget =)

Kommentera

Publiceras ej