Idag har jag hängt på kontoret som vanligt, snart har jag kommit fram till maj i bokföringen... Först var Ida på kontoret och höll mej sällskap och sen kom Annelie och bytte av henne, härligt med både sällskap och variation =)

Olle kom också förbi och hämtade oss så vi inte skulle glömma av den dagliga kaffe-och-glassrasten, typiskt bra =)

I morgon ska vi ta en dag ledigt och hänga på stranden i Motala, Varamon. Hoppas det hinner åska klart ikväll så det blir fint väder imorgon. Vi ska åka kl 10-ish, så jag tänkte att jag kan ju alltid tvätta på morgonen... Om jag inte lyckas med det då så får jag göra det i morgon kväll =)

Håller på med ett litet experiment också, det börjar bli lite läskigt... Går ut på att jag inte ska logga in på mailen när jag är hemma på kvällarna... Låter lätt, är svårt, för mej, kanske jag börjar bli beroende, kan man vara det?

hmmm, äta mat kanske?

Kommentera

Publiceras ej