Det är tydligen sant att man egentligen måste ha minst tre veckors semester, en vecka för att lugna ner sej, en för att vara sjuk och en som man kan göra något kul på, eller hur det nu var :p Tre veckor är nog optimalt då, för enligt min käre far kan man ha som mest tre veckors semester, annars får man träningsverk när man kommer tillbaka, kanske bara gäller just honom iof :p

Måndagen gick jag inte till jobbet, var asseg, men jobbade lite hemifrån ändå och städade, diskade och pysslade lite.

Tisdag jobbade jag nästan hela dagen, tills bankdosan gick helt sönder klockan en halvtimme innan banken stängde och det inte gick några bra bussar... Typiskt...

Onsdagen började alltså med en tur ner till stan och banken, fick ny dosa och den aktiverades på alla möjliga sätt, så nu fungerar det fint =) Sen gick jag till Clas Ohlsson och hittade en perfekt cykelpump, som inte var alltför dyr, men i kassan upptäckte jag att jag lämnat mitt kort på kontoret... PINSAMT! Får väl ta mej neråt stan någon annan dag helt enkelt, eller kanske be någon vän som är förbi där oftare att köpa den åt mej? :p

På vägen hem från stan hände något märkligt förresten... Mycket märkligt.... Jag blev en hel del ställd...

Idag har jag legat sjuk hela dagen, i hopp om att vara frisk imorrn. Om jag inte är det på riktigt så bestämmer jag nog ändå att jag är det, orka ligga här hemma och lata sej en hel dag till.

1 kommentarer

cp-putte

20 Jul 2009 02:34

men... om det händer något märkligt så ska du ju skriva vad som hände?



du har ju inte riktigt förstått det här med blogg..

Kommentera

Publiceras ej