Det finns inte direkt någon logik i när och hur ofta jag uppdaterar här har jag märkt, hoppas ingen misstycker =)

Sen senast har det varit en mycket trevlig grillkväll hemma hos mej, vi öppnade alla fönster, ställde grillen utanför köksfönstret och pumpade musik på relativt hög ljudnivå, det var najs. Och vädret var bättre än vad somliga trodde!

Annars har jag mest jobbat, antingen med SOF eller forte!, beroende på tidpunkt på dygnet, humör och varifrån tjatandet kommit. Det är riktigt kul att sitta och leta efter folk som varit med i forte! tidigare, det vankas 20-årsjubileum och folk ska bjudas in och då måste man hitta folk =)

Igår gjorde jag, Johan, Patrik och Joel stan osäker en stund. Först drack vi öl och vin hemma hos Johan och försökte bygga ihop hans nya soffa, det gick sådär... (Patrik försökte även mata Johans dator med rödvin, det gick  också sådär...) Yoni får förmodligen bidra med expertkunskaper för att soffan ska bli riktigt rätt. Sedan skulle vi dricka drinkar på NH. Men så stängde uteserveringen och man var tvungen att betala inträde för att få vara inomhus, typiskt fail, så vi gick hem. Det var långt till hem, det regnade och det var mörkt. Så jag åkte taxi =)

Idag känns som en lat dag, men jag ska nog snart ta mej till jobbet en sväng idag med, det går bra nu där.

Det går sämre med cykeln, eller, med pumpen. Det blir inte bra helt enkelt. Jag får nog ta mej till en riktig cykelaffär och be om hjälp...

1 kommentarer

patrik

27 Jul 2009 00:45

av någon anledning gillar inte datorer vin. jag har också provat mata min dator (den förra). den gillade det inte heller. envisades med att göra tangenterna klibbiga och så.

Kommentera

Publiceras ej