Jag brukar ju vara rätt så bra på att tänka positivt. Igår var vi ett gäng som var på stranden Varamon i Motala vid Vättern, Norra Europas största insjöstrand. Jag missade det här med att smörja in mej med solskyddskräm... Så här kommer en lista med positiva tankar man kan tänka när man har bränt sig i solen så att man får ont på rygg och baksidan av benen så fort man rör sig:

  • Det går över, finns de som går runt och har konstant ont och det aldrig går över.
  • Om man är jättestilla så känns det knappt.
  • Det syns att jag har solat.
  • Det kunde ha varit värre, jag kunde ha varit nudist!
Idag har jag och Ida letat efter kortbyxor på IKANO-huset. Jag hittade ett par kortbyxor och en almanacka. Ida hittade JÄTTEMÅNGA kortbyxor i många olika färger och former =)

Kommentera

Publiceras ej